Tuesday, June 10, 2008

Tinc dona i dos fills



Sort que la vida et presenta gent més boja que un mateix amb les pròpies passions.
Aquest és l'Arnau un bon amic amb qui tinc el goig de poder sortir algunes vegades a la muntanya a ESQUIAR i que està molt més boig que jo amb l'esqui. Si algú te un dubte de material ells és un pou inesgotable de coneixements i font de paciència absoluta intentant ensenyar me a esquiar

Pensant que podia dir de l'Arnau se'm ve al cap la frase
Àlex "tinc dona i dos fills"
Aquesta senzilla frase va fer que donguéssim mitja volta al nostre primer intent de fer el cim del mont Kazbeck la passada setmana santa. Muntanya volcànica al Caucas georgià.
I va ser dita just desprès que tant ell com jo haguéssim mig caigut en unes esquerdes de la glacera d'aquesta muntanya.
Sort que varem fer mitja volta i varem desfer el camí i això costa certament i més si estàs a un país estranger no saps quan tornaràs a tenir una oportunitat com aquesta.
Per això és una sort poder sortir amb ell a fer muntanya o fer una senzilla cervesa
I -

No comments: