Tuesday, June 17, 2008

Ferrada la Pertusa

Aquest cap de setmana he pogut anar a fer un parell de vies ferrades clàssiques ara us explicarè la primera. La via ferrada que et porta a l'ermita de la Pertusa, sobre el pantà de canelles, una via molt bonica i sencilleta.

Agafes el cotxe,si si, finalment tinc cotxe, un dia d'aquest us el presentare, tecnologia punta del segle passat. Però que hi farem, el capital no arribava per més.
Barcelona, Balaguer i carretera cap a Àger, poc abans d'arribar-hi gires a mà esquerra cap a Corça, no el del Gironès sino el lleidetà.D'allà s'agafa una pista que et porta fins al costat de l'ermita de la Pertusa, bonica ermita encimballada al fil d'una aresta.

Des d'aquest punt, parquing de cotxes, comences a baixar per la banda esquerra de l'ermita i les roques, no t'hi amoiinis si no trobes el camí, el que has de fer es deixar l'ermita sempre a la dreta i no t'has d'allunyar gaire de la paret, per que hi haurà un moment que ja trobaras l'inici de la via.

ATENCIÓ sembla ser que estàn allargant la via amb una serie de passos molt aeris, ja us passare algunes fotografies de com pot quedar aquesta ampliació.Felicitats a aquells que s'ho estan CURRANT.

Just quan el cami s'acaba i comencen les cadenes nosaltres hem de mirar cap a la roca i veurem l'inici de la ferrada, molt sencilleta i molt agradable de fer, un gran plaer els passos són de grimpadeta i ja està i et deixa sota l'ermita . L'únic problema és que el pantà estava encara molt baix, snif, snif