Monday, May 26, 2008

MELLERUD, Dals Rostock, Suecia


Aquest cop, quan Barclona estava sota les pluges jo vaig estar una setmaneta a Suecia amb un sol increible i no vaig deixar l'oportunitat de fer algunes passajades per aquells bells paratges.

Així que us explicaré com arribar-hi i un dels recorregut que vaig fer.

Sortida: Barcelona
Arribada: SPA Kojstone
Temps moltes hores però poques de caminada

S'agafa l'autobus a l'estació del Nord direció Girona allà el vol de ryanair cap a Goteborg, un cop al petit aeroport varem agafar el cotxe de lloguer i varem fer 200 km fins a la KOMUNA de Mellerud on es troba el bonic veinat de Dals Rostock on comença la nostra excursió.
A les instalacions del Youth Hostel trobem un llac amb una terraseta penjant sobre el llac i des d'aquest punt comencem a caminar cap a l'esquerra per un bonic camí on trobarem indicacions diverses que ens mostren els diferents monuments que un metge va fer construir com a espais terapèutics dels seus pacients. Al cap de 20 minuts tornes al punt de trobada despres de passejar pel mig de bells boscos plens de SPANISH KILLERS, molta atenció.
Per si us pregunteu que són els spanish killers heu de descobrir quin era l'animal que utilitzava el reina o el baldrich de l'escurço negre, si no m'equivoco per fer-se el bigoti.

A part d'això vaig poder gaudir d'un parell de passejades naturalistes on un professor de biologia ens anava ensenyant les diferents espècies vegetals que ens anavem trobant

Fins la propera que ja serà una sortida amb un impacte ambiental molt més petit.

No comments: