Monday, May 5, 2008

Pic de la Robiñera (3003m), esqui de muntanya

Sempre és un problema si vas a fer muntanya amb gent d'alguna colla castellera. Per què sempre hi ha algú que arriba més amunt que tu. Això és el que ens va passar aquest dissabte quan vaig pujar al Robiñera amb un grup de castellers de gracia, que quan van arribar al cim van decidir fer un pilar.

Aquesta muntanya malgrat ser poc important et permet de tenir unes vistes espectaculars i disfrutar d'una molt agradable pala de baixada, no puc dir el mateix de la pujada que es fà una mica pesada, molt pendent i constant.

Punt de sortida
Passat el poble de Parzan una carretera a mà esquerra et porta cap a Chisagües un bonic i petit poble del fons de la vall, d'allà una pista en molt bones condicions et permet anar guanyant alçada fins gairabé els 1900 m, El cotxe es pot deixar a la cabana de Quilmez, l'ultima pujada es més dura pel cotxe i quan el camí arriba al fons de la vall i gira a la dreta per anar a les antigues mines, nosaltres hem de deixar el cotxe i començar a pujar, el camí d'estiu va per l'esquerra del riu, per la solana de la muntanya i el camí d'hivern per la dreta.

En aquesta fotografia podeu veure les cares de tots els membres a dalt del cim