Sunday, December 2, 2007

AQUEST CAP DE SETMANA TOCAVA MANI

Com que el diumenge tenia dinar familiar, aquest cap de setmana vaig decidir que em quedava a Barcelona per la Mani, nomes faltava que els que no tenim cotxe i utilitzem majoritariament el transport públic no rondinéssim.

Sincerament estic content de la decisió presa. Tot i que faltava molta gent, varem ser molts els que vam sortir al carrer per mostrar el nostre enuig pel funcionament de les infraestructures del nostre país, va ser impressionant veure les riuades de persones baixant per via laietana.
Haig de reconèixer que en un primer moment em vaig decepcionar, pensava que tornàvem a ser 4 gats, però no, va ser un acte popular amb gent gran, nens, carritos, gent de totes les edats i finalment sense que ens xiuléssim entre nosaltres.
Apa un bon senyal de la societat civil d'aquest país que els polítics haurien d'aprendre i ja us puc anunciar el proper post.

Aventures i desventures de tres pobres nois al vignemale

No comments: