Monday, February 23, 2009

Carnaval a Solsona

Segueixo sense fer muntanya malgrat tot aquest cap de setmana m'he pogut treure una mica el cuquet de la neu i practicar.
Dissabte esqui de fons a l'estació d'esqui de Tuixen que va ser un plaer i vaig poder viure en directe el descobriment de la neu per una nena de dos anys un gran sorpresa.
Però no ser pas a quí li feia més il·lusió a la nena o als Pares


La foto es treta d'el Panoramio i la va fer en Ferran Morera, no se qui és però te algunes fotos xules

I dissabte nit Carnaval de Solsona però desafortunadament us puc explicar ben poqueta cosa, però em va agradar el que vaig veure i viure desafortunadament anava amb gent més soseta que jo.
Imagineu-vos si jo soc soso amb qui devia anar?

Diumenge esquí de pista a l'estació del port del compte i no ens enganyem vaig disfrutar com un nen, era el meu primer dia d'esqui de pista de la temporada i l'estació de port del compte si hi ha neu es molt bonica. El problema és que generalment el que li falta és la neu, però aquest anyen tenen de sobres per arribar a setmana Santa amb condicions més que acceptables si no es que plou o fa molta calor.



Com que la crònica no es molt apassionant us recomanaré dos llocs per menjar.

La font del cardenenr. El restaurant es molt bo tot i que pica una mica
I si baixeu de port del comte cap a Solsona hi hauna masia ama dreta a uns 15 kilòmetres abans de Solsona que tenen un menú de 15 € genial, ja buscaré l'adreça exacte

No comments: