Sunday, October 26, 2008

18 cursa CEC Collserola

Aquest diumenge s'ha celebrat la 18 cursa CEC collserola. 14 km i 800 metres de desnivell
Així que aprofitant que era cap de setmana de trobades familiars i amb amics vaig decidir apuntar-me. La prova era menys ambiciosa que la de Tivissa així que no havia det tenir gaires problemes per acabar-la i a sobre podia coneixe una zona de collserola bastant desconeguda per mi, els voltants de Sant Pere Martir.

En el següent mapa podeu veure el recorregut de la cursa


Despertador a les 7 del matí, haver sortit de festa no m'ha facilitat la feina, quina mandra quin pal però el no se que, em crida.
Motoreta fins al campus nord de la UPC i a estirar una miqueta, allà m'he trobat dos companys de l'entrenament de Can Caralleu, es bo, així no escalfo sol i 4, 3, 2, 1, PIIIIIIII

Sortida i comença la pujada fins a Sant Pere Martir, primer per asfalt després un caminet on es fa un petit coll d'ampolla més pista Sant Pere baixada, les sensacions són normaletes fa força calor i jo amb samarreta llarga, primer avituallament i planeig amb algunes pujadetes fins a Vallvidrera, d'allà baixada llarga i després altra cop pujada.
Senyor mireu el perfil que es veu molt mes clar.



En resum que això de pujar i baixar cansa i a l'última pujada jo ja he tornat a caminar en alguns trams,em sebla que em feia por tornar-me a fondre com a la darrera cursa així que he sigut una miqueta mes conservador i finalment he arribat en 58 posició de 650 participants fent un temps total d'1h18min, 5,37 min el quilòmetre.
Que no es un gran temps però que m'ha deixat content.

1 comment:

xavi said...

Ei Àlex!!! Prou de còrrer o no et podrem seguir muntanya amunt...

Felicitats x la cursa!