Monday, July 28, 2008

el quart de marato de Nova York


Aquest diumenge he tingut una petita enrabiada, mes ben dit la vaig tenir dissabte quan vaig veure un cartell que anunciava la mitja marato pel diumenge, pero era massa tard per apuntar-me.
M hauria encantat poder corre pels carrers de manhattan i per central park, i rebre una medalla i presumir de samarreta pero no va ser possible del tot
Aixi que per compensar el disgust em vaig llevar d hora per anar a veure els primers quilometres de la marato i corre almenys per central park amb ells, va ser divertit, hi havia un munt de gent i la sortida de central park a no se quina avinguda( em sembla que era la set, impresionant, em va fer una mica de vergonya seguir corrent sense dorsal, pels carrers de nova york i a mes plovia aixi que vaig decidir donar mitja volta, en el fons soc tan malediament normatiu que em faig rabia jo mateix.

En fi us afegeixo una fotografia de la mitja marato i Eli espero que em perdonis les faltes no tinc ni corrector ni teclat adient ni....

2 comments:

Anonymous said...

Alex,

Quina sort poder participar a la Marató!. Veig que el glamour de NY t'afecta... qué es això de tenir vergonya per correr sense dorsal, sense roba adient... estàs canviant? Espero que nomès siguin els aires dels EEUU.

Un petó i ens veiem aviat. Júlia

Eli Pastafangs said...

Pues desde luegu, si hi habia algu mal escrit ni me anterat... així que no et preocupis!! :-)
petonets a tota la colla
eli