Thursday, May 13, 2010

Esqui de muntanya a Ordino Pic d'Arcalis

La primavera és una bona època per aprofitar les carreteres que pugen a les estacions d'esqui per fer sortides ràpides on pots sortir amb els esquis calçats des del cotxe i no els has de portar carregats a l'esquena.

Voliem anar a fer el pic de la pala Sarrera, però la neu quedava força més amunt que d'on hauriem de deixar el cotxe i com que ningú volia carregar els esquis decidirem seguir amb el cotxe i anar fins l'estació d'Ordino per fer l'ascensió al pic d'Arcalis.

La sortida va ser molt ràpida 700 metres de desnivell positius i 800 de negatius, la neu a la baixada ja estava transformada però si ho haguessim fet o més ràpid o haguèssim sortit més d'hora la neu hauria estat força be.

Recorregut
Estació d'Ordino, pujar per la pista vermella després la negre final de l'estació del telecadira, coll i pic.

Sortint de l'estació d'Ordino es comença a pujar per la pista, nosaltres remuntarem per la pista negra fins arribar al coll, però es pot pujar per on es vulgui. Quan s'arriba a la sortida del telecadira central, ja es veu la pala que anuncia el cim. En aquesta foto es poden veure les nostres traces de baixada a la dreta i les de pujada per l'esquerra.

La pujada per la pala final abans del coll es força agradable i com que la neu estava bona es feia sense cap dificultat.

UN cop a dalt a l'esquerra queda el bonic pic d'Arcalis i a la dreta el pic el nom del qual no me n'enrecordo.

I la foto del cim amb en Parres, en Roger, el Xavi i jo.

2 comments:

Anonymous said...

where are you? soy Alessandro And i like your pictures.

Green Kokichi said...

Neon Beer Signs

Being one of the largest suppliers of neon lights, we make sure that each and every field that requires them is included. Beer is rapidly becoming the most preferred beverage by people of all sectors. Thus, there have been many beer bars coming up recently, whereas, the old bars are doing everything they can to increase their sales. Thus, there is a need to sound promising and get as many customers as possible. Hence, the neon beer signs. It can easily be said that neon beer signs signify presence of a bar. Remember all those red, green and yellow signs that illuminate an entire lane and yet make each and every shop stand out. You might have witnessed such a scene sometime in one of those movies. Well, let us tell you that it’s not only fiction. Neon beer signs have been, and are still being used on a wide range by most of the bar owners to attract their customers.