Monday, March 16, 2009

La Facu, escola d'escalada a Canyelles (Vilanova)

L'home de la cocacola ha mort ara tenim el casteller de l'any, i espero que faci pujar l'index de visites al meu blog.
Desafortunadament la fotografia no fa honor al seu cos, però si voleu veure'l casi sencer............

Sóc dolent a sobre que el Xavi em treu a escalar. Aquest cop erem uns quants, vàrem anar, en Xavi, Roger, Laia, Fran, RJ i siguem sincers ells 5 van escalar i jo vaig fer el que vaig poder.

Feia anys que no em posava els peus de gat per anar a fer escalada esportiva.
I ahir i vaig tornar a una escola d'escalada molt agradable. La Facu, escola calcaria cuidada per la gent del centre excursionista de Vilanova i la Geltrú.
Per més informació

Com arribar-hi, agafar la carretera de vilanova i la geltrú cap a canyelles C-15 em sebla i abans d'arribar al poble agafar el desviament de l'iurbanització Montaña del Mar i altres urbanitzacions, un cop arribes al centre d'informació de l'urbanització un horrible edifici blanc i verd deixes aquesta urbanització a mà dreta i tu segueixes recte cap a Can Simó em sembla i d'aqui ja podeu seguir el mapa. l'escola d'escalada queda sobre un centre d'equitació.

(mapa extret d onoclimb)
L'escola em va agradar molt, vies de baixa dificultat, IV,V,VI d'entre 25 i 30 metres.
La roca a diferencia del garraf gens gastada, i en algunes zones amb ombreta pels que asseguren que això és d'agraïr.Vies molt divertides amb molta adherencia de peus.
El Fran obrint via

L'RJ obtint la primera via del dia IV


La reestrena no va anar tant malament, vaig fer unes 4 vies, de segon es clar.
Què fàcil que és mentir Mentida en vaig fer 2 correctament, una amb ajuda i l'atre em van pujar el cul en els passos difícils. Que trist, snif, snif.
Però malgrat tot no va ser tant indigne. A la fotografia es poden veure les dues primeres vies que vaig fer

Després vaig intentar les dues vies següents que eren uns V+ em sembla i aquí va començar la més que previsible debacle. Però senyors malgrat no tinc l',

No comments: