Monday, March 10, 2008

Barcelona- Sant Cugat per veure l'actuació castellera de Sant Medir


Últimament i malgrat que hi ha neu al pirineu no estic sortint a fer esqui de muntanya ni res, snif, snif, snif.
Masses compromisos socials, que sempre venen de gust però al final no marxes mai i fins després de vacances no podré tornar a sortir
Així que m'haig de consolar fent activitats per barcelona i rodalies.
Aquest cap de setmana vaig fer corrents el camí vall d'Hebron-Sant cugat i senyors la pujada es ben forta.

Temps 1 hora
Dificultat caminant no hi ha problemes, corrent la pujada és massa forta per mí i la vaig fer molt tros caminant ràpid
Recorregut
Vaig sortir del carrer arenys vaig pujar fins al carrer Navata i vaig girar pel primer carrer a mà dreta pel carrer de trullols i després per la pista asfaltada C7 del compte de Noroña.
D'aqui per la pista c01 dels bombers s'ha d'anar pujant fins el cami de can Borni fins els jardins del mateix nom. Jardins de Can Borni i d'allà fins la carretera de Vista Rica i es baixa per la carretera cap a Barcelona fins que ens trobem unes cases i a mà esquerra una zona on els cotxes aparquen. D'all`+a surt el camí de Sant Medir, però enlloc de baixar per la pista vaig baixar per un petit corriol que surt del costat de la pista a mà esquerra, hi ha les fletxes blanques sobre quadrat verd de la maratho de collserola i vaig agafar aquest camí, molt bonic per cert i d'allà fins la font groga, la pista ja es fa més ample i arribem a Sant Medir Can Borrel, Pí d'en Xandri monestir de sant Cugat on les tres poblacions que celebren la Festivitat de Sant Medir feien un aplec casteller que cada any canvia de poble. El proper si no m'equivoco serà a Gracia

No comments: