Tuesday, November 24, 2009

D'Aiguafreda a Sant Esteve de Palautordera

Aquest diumenge vaig decidir tornar a fer una excurssió amb transport públic i com no, vaig decidir anar a fer el Tagamanent, feia molts anys que no el feia i en tenia ganes.
Dit i fet un cop arribat a l'estació vaig seguir fins el poble per trobar les marques de la matagalls montserrat, o les del GR5 o les de la ruta verdaguer.
Un cop trobades vaig iniciar el camí cap al cim del tagamanent. Com que vaig aribar-hi molt ràpi vaig decidir canviar de plans i anarme'n cap a al plà de la calma.
Com que el dia era fantàstic vaig anar caminant fins obtenir una preciosa imatge del Matagalls.En aquest moment va ser quan vaig decidir-me anar a fer el Pic de Sui i baixar fins sant Esteve de Palautordera.
To be continued

PD: Passejar pel Monseny és sempre un petit plaer, caminar pels alzinars un encant.

No comments: