Wednesday, August 31, 2011

Pic de culebras amb les meves nebodes


Fa un parell d-anys em vaig emportar les meves nebodes a fer la travessa Nuria Carançà.
Aquest any i com que han crescut haviem dit d`anar a fer un tresmil.
L`escollit era el besiberris sud per la vall del besiberri però el mal temps del dissabte amb una forta tempesta ens va fer decidir a canviar l´objectiu de dormir a un refugi vivac i fer el besiberri a dormir al refugi de conangles i l´endemà fer el culebras i vallivierna pel LLauset.

L-expedició era per ordre d´edats Laia 5, Nuria 9, Mariona 12 i tres adults la Bet l´Oriol i jo.
Les petites malgrat els problemes gàstric es vàren portar genial i la Laia va pujar sense cap problema fins al coll 2865 m. Era divertit veurela pujar agafada al braç del seu pare i explicant histories i la vida de la tortuga tula.
La Núria amb problemes gàstrics es va refer i va aconseguir fer cim, la mariona imparable amb el seu motor diesel va fer tota l-excurssió de manera genial. La Bet va actuar de mare i va poder celebrar el cim amb les seves filles . L´Oriol es va quedar amb la Laia al coll i jo vaig fer de guia fins al cim.
Aixçi que quan tingui fotos ja les penjarçe

No comments: