Wednesday, January 27, 2010

Cursa de Sant Antoni, finalment he tornat a corre

Feia més de tres mesos que no corria més de tres o quatre quilòmentres, el emu genoll sempre rondinava i mai m'atrevia a apretar-lo massa.
Aquest dissabter mentres estavem sopant amb uns amics en Xavi em va dir, demà me'n vaig a fer una cursa de 10 km i va comentar que el seu cosi no hi anava, així que em vaig decidir a acompanyar-lo i n'estic content. Al moment d'iniciar la cursa ens vàrem trobar a la Marta que aquesta si que està forta.

La cursa va ser força ràpida la gent està cada vegada més forta i el fet de que fos un circuit urbà sense gaires pujades, únicament el paralel afavoria el ritme. Jo vaig corre força comodament els 5 primers quilòmetres cap al 7 vaig començar a afluixar i els dos darrers vàren ser un patiment. El temps final 46 minuts em va regraciar amb mi mateix. i m'ha donat forces per intentar fer-ne alguna altre.
Ja us explicaré
PD: M'he passat els dos següents dies amb unes agulletes increibles, es que ja no tenim edat per algunes coses

No comments: